sweet words for sweet person

.orang kata saya garang tapi saya rasa saya sweet sangat dan comeyl (perasan) jadi mari layari kisah hidup saya.


Sunday, November 13, 2011

marah dan sayang

Assalamualaikum  buat semua pembaca yang disayangi...um...setelah berkurun x ade ape entry.sajela nak meluahkan perasaan..hahahaha...nape kena marah???nape ade marah..setan mmg suka org yang marah xtentu pasal ni..setan sayang sangat...!!tapi aku tak nak jadi orang kesayangan setan sebab aku nak jadi kesayangan Allah!! um..haritu aku gaduh dengan ayah..(gaduh lagi)..biarlah..aku tak marah pon kat ayah cuma bengang je..mmg salah aku..tapi cuba la berlembut sikit sebab aku nie dah la berang, panas baran..um ntahla..aku on xtau nak wat pe...neway thanks la sape yg concern..n sampai bagi sesi kaunseling percuma kat aku..aku tau aku salah tapi aku ego dan tak tahu nak buat pe dh...!Sorry ayah...akak mmg xberani nak minta maaf kat ayah..akk malu..akk harap satu hari nanti ayah boleh bace blog kakak..kalau ayah nak tahu betapa sayangnye akak kat ayah..!! dan aku bertekad nak lari ...lari dari semua masalah ini..!!! terima kasih semua!!

.the best hero ever in my life.

No comments:

Post a Comment

maybe you wanna read this too

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...