sweet words for sweet person

.orang kata saya garang tapi saya rasa saya sweet sangat dan comeyl (perasan) jadi mari layari kisah hidup saya.


Tuesday, November 15, 2011

Saya risau kalau - kalau .....




Salam buat semua pembaca yang saya sayangi...hahaha dh mula dah cuti....saya rasa bahagia.
huhuhu..walaupun tak tahu bila boleh balik rumah..
sebab takde sape nak pelawa saya blik lagi..
eh asal bersaya saya plak aku nie..hahahahha..
saje...

Dalam cuti yang agak lama ni..mesti ramai giler banyak perancangan
ada yang nak keje, duk umah (nak mebesarkan diri @ kecikkan diri) ikut kerajinan masing2
ada yang nak jadi pembantu mahasiswa...ada yang nak pergi kursus..
dan yang paling aku risaukan ni..takut plak ade yang nak kawen..(snow..ak xkesah ko kawen..tkut ade yg gatal nak follow ko je..hehehe..)
Aku ngan ada seorang nenek yang muda nie ,Sikin, dh duk mebayangkan situainya.

Meh kita bayangkan sesame..
Batch skunk ade 60..yg nak smbung degree dlm 50 kot..
perempuan dlm 40 lbih kot..separuh kawen..huhuhuhuhu..
kang nnti adela kes yang ramai2 dpt gelaran puan..so bila pggil lecterur puan..semua yg dh kawen pon pndg.hahaha
lpastu..dh la kelas kat menara...kalau yg dh nak mengandung plak cmne..xleh naik tangga..pi sumbat lif tu sume..dgn budak batch aku yg dh kawen sbb sume pregnant..
pastu...dlm klas plak..msti mual2..pkat2 plak semua gi toilet muntah sma2...hahaha..

serius aku risau..yg dtg duk ulang alik blik aku sume cite nak kawen..xsabar nak kawen..
sabar ye..nanti dh smpai jodoh..kahwen la..ok.jgn anggap nie sbgai satu kemestian..
mmglah kawen tu mmg kewajipan..tapi kita kna la ikut maa..
dh sedia ke sume..nak mask pon xreti bukak dapur gas..
xkan nnti kawen nak guna kayu api kot..oven??k kita pk sndiri..

hopefully, cuti kali ini memberi makna buat semua rkn2..so keep in touch..sorry for everything..love my diploma!!!


1 comment:

  1. buat snow..jgn terase tau..ak xbermaksud nak kate kat ko pape pon..cume ak rasa kalu bnda nie jadi..msti klaka..just for fun..but your marrriage is for real..n i noe you are capable as a wife..fighting!!!

    ReplyDelete

maybe you wanna read this too

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...