sweet words for sweet person

.orang kata saya garang tapi saya rasa saya sweet sangat dan comeyl (perasan) jadi mari layari kisah hidup saya.


Thursday, October 13, 2011

Hari Penuh Bahagia!!


Assalamualaikum buat semua pembaca...hari ini seronok sangat sebab dapat buat banyak benda baru...nak tahu ape dia..??? Kimbap dan mufffin blueberry .ya!!itulah yang saya buat satu hari ini..sebenarnya ada gak buat kek coklat moist..tapi tu mak cik saya la yang handle..item yg kat atas nie..saya lah yang dipertanggungjawabkan...senang je buat dia..xde payah mane pon..gentel-gentel sane, uli2 sini, pukul2 sane, gulung2 sini..jeng2!!! siap semuanya.....Ade lagi benda yang nak diceritakan..sebelum nikan aku bengang ngan bapa aku sebab janji nak cari kerja..guess wat, hahahahaha..dh dapat pon keje..um..so besuk nak gi pejabat orang yang nak bagi aku keje sebab nak gi amik barang and also berdiskusi cikit..Alhamdulillah..aku bersyukur sangat..hehehe..xbaik cik athie marah kat ayah..bukan xdapat ..cuma lambat je rezeki nak mari..hahah!!!Thanks dad!!..Um..semua mesti nak tahu apa lah hasil tangan cik athie kita nie..gara2 malam semalam dok tengok resepi ni kat internet..teringin la makan dan terus buat..!!! Inilah hasilnya...


Nie kira macm step la nak wat muffin

Nie step nak wat kimbap/sushi




No comments:

Post a Comment

maybe you wanna read this too

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...