sweet words for sweet person

.orang kata saya garang tapi saya rasa saya sweet sangat dan comeyl (perasan) jadi mari layari kisah hidup saya.


Friday, November 18, 2011

Finally ..saya dan dia...

Assalamualaikum buat semua pembaca, alhamdulillah..belajar dah pon habis dan saya dah pon berbaik ngan ayah saya..huhuhuh...sebenarnya masa nie lah yang menguji saya..kalau saya xde parents..sape je yang saya ade..dan menguju persahabatan ...dapat tak tolong kita time susah..i will give credit for those who are helping me..hahaha really appreciate them a lot...

Actually, ayah ak mmg tak salah, ak mmg ego, dari lahir lagi, tapi ak dh minta maaf dan ak mmg berharap bnda nie tak berulang, ni kali yang keberapa ntah tapi ak nak ni jadi yang terakhir ..hehehehe..xdela ak nak kate ak nak jadi anak yang baik..tapi ak cuba la nk berubah..hahah boleh kot..tapi ak dh lama dh maafkan ayah ak..bila semalam ak minta maaf ngan ayah ak..dia bilang " ayah mana yang marah ngan anak dia..." dan aku sangat sedih...huhuhu..menitis air mata aku..aku mmg nak ucap gak thanks kat sedre aku yang mmg amik berat kat aku...thanks a lot..InsyaAllah kalau hari ini aku susah korunk tolong aku, dan time korunk susah..aku sudi hulurkan bantuan..so jap gi aku nak balik....aku tak nak denga orang bebel..lagi...hahaha..sbb aku nak belajar memasak makanan korea..huhuhuh.. tak sabar..k bye salam..


No comments:

Post a Comment

maybe you wanna read this too

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...