sweet words for sweet person

.orang kata saya garang tapi saya rasa saya sweet sangat dan comeyl (perasan) jadi mari layari kisah hidup saya.


Sunday, May 13, 2012

Mak nak kawin !

Assalamualaikum, buat semua pembaca...hahahaha..jgn terkejut plak..bukan saya yg cakap saya nak kawin..abg sepupu saya yang berumur 21 tahun..masih belajar kat maktab perguruan..dia menyatakan hasratnya nak berkahwin !!!!hahahaha, mmg xdptla kan..dh la mak cik saya tu tegas orgnya..



Saya?...um..nnti la ye..insyaAllah sebelum 25..kalau jodoh dh sampai..awal atau lambat Allah tentukan..but saya nak suami saya kaya dengan family, saya nak die punya keluarga besar..kalau balik kmpung, mcm kenduri kawin..mesti seronok (dh terbayang2 dah) tak sabar...tapi belum sampai masa lagi, um saya nak jumpa laki yg lagi tinggi dari saya, saya 168 cm..so kalau boleh +-175 cm  dan kurus dari saya, sbb saya berisi..hehehe (demand plak aku nie)..saya suka laki mata sepet, comel kan n kalau boleh nak putih sebab saya hitam...hahahaha..saya suka tengok laki yang rajin dan komited buat kerja, kalau buat kerja je serius memanjang..mcm kalau gi rumah org kawin , dia jadi tukang rewang tu, rajin je :) comel! Kalau bab makan, dia xmemilih, mkn je sume bende, xkuat mkn mcm saya....hahahah..kalau bercakap perlahan dari saya dan kurang bercakap..suka mendengar..hahaha...(byk plak cekadak aku nie)yg paling penting, agama, akhlak sentiasa terjaga....kikiki..nie sebenarnya nak ckp abg sedare aku kawin ke aku yg nak kawin ni...mama...tolong camne nie :)

tinggi mcm die :)
kulit putih, mata sepet cmni :)
nak perangai mcm die :)

2 comments:

  1. Description detail gilaaaa. Ringkasan ikut kefahaman aku:
    1.kaya (aku confuse ayat kaya dgn family), 2.tinggi, 3.mata sepet, 4.putih, 5.alim/baik budi bahasa, 6.kurus, 7.family besar, 8.rajin, 9.tak banyak cakap, 10.

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahahaha..mane la thu jay, jodoh ak bace blog ak..wakakaka...saje je...ak nak detail kan..nmpak tak ak nie goal oriented gile..ak nak org yg kaya ngan family la, ramai family member..balik kmpung je meriah...ko tak pe dh ade..ak nie tgh tggu je..tension la gi mjlis kawin org je..wakakaka!

      Delete

maybe you wanna read this too

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...