sweet words for sweet person

.orang kata saya garang tapi saya rasa saya sweet sangat dan comeyl (perasan) jadi mari layari kisah hidup saya.


Monday, May 21, 2012

Allah menduga kita :)

Assalamualaikum to all beloved readers, alhamdulillah, smalam punya konvokesyen yang ke-76, sidang ke-13, akhirnya berjaya saya harungi, walaupun dalam keadaan yang sngat memilukan..saya tetap bersyukur..alhamdulillah!..I want to credit to my parents and sister and not forget my second family, Cik Jamil, Along and Ana...they give me such a lovely day...I was crying madly since we had no opportunity to take pictures togather..I'm sorry, I'll promise for my degree's convocation the best and will be a sweet memory for us!..Thanks for the present, 

bt Along,Ayah n Ana , "Ak mmg terharu sangat sampai tak thu nak kata apa and nak balas apa at korunk sebab ak mmg xsangka korang nak dtg dan apatah lagi nak bagi hadiah..ak mmg terharu dan terhutang budi...thanks sangat2..walaupun ak nie hanyalah org luar, but korunk kena thu ak anggap korunk mcm family ak sendiri, maafkan ak ye sbb nyusahkan korunk, neway, thanks again", crying :'(


bt ayah,mama n adik " walaupun dtg sekejap and dpt jmpa sekejap je..akk dh bersyukur, xbyk gambar yg dpt dijadikan kengan bersama, so agak terkilan dan sedih..sorry la xdpt nak banggakan mama n ayah dengan Anugerah naib Canselor, akk dh byk menyusahkan mama ngan ayah..tpi akk akn cuba yg terbaik untuk degree nie...doakan akk..dan jgn menyesal dpt anak mcm akk, insyaAllah, one day you will proud of having daughter like me ..thanks datang and belikan hadiah.."crying :'( 


Semalam, mmg Allah sengaja menduga aku, aku redha dan cuba fahami atas ujian yang Allah berikan kepada ku...mungkin Allah ingin tunjukkan betapa kita perlu hargai org yg berada disekeliling kita, walaupun bukn drah daging sendiri...walaupun aku gagal dpt ANC, Allah nk bgi aku nikmat bila aku xdpt ANC itu, dan aku dh dpt dan ade semngat baru untuk cabar diri ini mnjadi yg terbaik...insyaAllah..pray for me! and to all muslims, selamat menyambut bulan Rejab..bykkan beristigfar, insyaAllah...mari perbanyakkan ibadah!

No comments:

Post a Comment

maybe you wanna read this too

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...