sweet words for sweet person

.orang kata saya garang tapi saya rasa saya sweet sangat dan comeyl (perasan) jadi mari layari kisah hidup saya.


Wednesday, October 12, 2011

Bertemu jodoh akhirnya...









Assalamualaikum..bertemu lagi kita di sini..hahahah....nak update cerita terbaru..hmm..alhamdulillah..sahabat yang pernah menjadi sebahagian dalam memori indah aku ini, akhirnya bertemu juga jododh dan bakal melangsungkan perkahwinan nya xlama lagi..aku bersyukur sangat..jejaka ini sering kali mengadu lambat kahwin..sekarank dh berumur 29 tahun ..bertemu juga..!! Sabar kalau ade jodoh xkan kemana..betulkan??? Tahniah sekali lagi buat beliau..here my speech for you..hopefully you can read this..

Cik J**F,
Thanks for being a part of my life before..come in my life and always make me happy...give guidance and everything, i really enjoy to be with you even for a moment, i have such a good memory with you, hoping the best for you with your future wife, after this, i do not know if I still have courage to see you again, neways, I always want to be your friend forever...nothings lack actually with you, just be yourself...Bye..and good bye forever...!!!and sorry for not attending your wedding..!



No comments:

Post a Comment

maybe you wanna read this too

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...