sweet words for sweet person

.orang kata saya garang tapi saya rasa saya sweet sangat dan comeyl (perasan) jadi mari layari kisah hidup saya.


Tuesday, October 4, 2011

nak jadi macam Anak Melayu Pertama jadi Pensyarah Universiti Oxford!!!





Assalamualaikum buat semua pembaca yang disayangi..hmm..saya sebenarnya macam nak nangis sebab tak baca buku lagi tuk final saya..yang tinggal lagi bape kerat kerana gap terlalu panjang dan menbuatkan saya menjadi buang masa..saya memang sedih dan tak de semangat nak belajar..hmmm..mmg susuah kalu xde semangat nak belajar..tapi saya sangat salute dengan seorang idol ini yang menjadi Anak Melayu Pertama jadi Pensyarah Universiti Oxford!!!! memang hebat..dah lah  pandai tujuh bahasa berbeza..dan saya tertanya pada diri saya...kenapa dia boleh saya tak boleh!! sya pon ada hati nak jadi hebat macam dia dan macam orang2 hebat yang lain..jadi mulai hari ini ...saya akan tulis entry mengenai orang hebat yang saya salute dia..!!! terutama dari aspek kejayaan dalam bidang business...k doakan saya jadi hebat macam mereka juga..AMIN!!! saya boleh, mereka boleh..anda pon boleh!!! Chaiyok, gambate, fighting!!!!


Saya nak berpegang kepada kata2 beliau yang sangat mendala..buat saya lah!!




"tanpa pengorbanan, kita takkan berada kat tempat yang kita mahu berada" - Dr Afifi Al-Akiti, 34

No comments:

Post a Comment

maybe you wanna read this too

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...