sweet words for sweet person

.orang kata saya garang tapi saya rasa saya sweet sangat dan comeyl (perasan) jadi mari layari kisah hidup saya.


Friday, May 20, 2011

Tentang dia.aku.merah.surat.muar.

Hmmm..salam buat semua pembaca...hmm..dalam tengah kebosanan ni..aku nak ceritakan tentang dia..Siapakah dia yang dimaksudkan..entahlah..mungkin lelaki namun bukn wanita..itu yang pasti! hahaha.. Perkenalan kami berlaku ketika ku masih diambang umur 16 tahun..aku masih seperti bdak2 perempuan yg lain..sengal2 ubi la katakan..hahaha.. Details mengenai si dear:


                              Tinggi: Lagi tinggi dari aku - 178 cm
                              Jenis badan: Kurus dan ada isi..mungkin muscle
                              Warna kulit: Sawo matang
                              Jawatan: Dirahsiakan...(obvious sangat)


Walaupun power spec aku tinggi..namun masih kelihatan sekujur tubuh si dia yang masih liat bergerak dalam kesibukan orang..dan disitulah kali pertama aku trpandang si dia...namun hati masih tidak berkata apa...oh..hanya beberapa persoalan yang timbul..?? exmple " Kenapa dia je yg lain ckit?" ...tu je..
Namun..lama kelamaan..hari kian berlalu..sering saja aku terjumpa dengannya..hahaha..dan aku ingin mengenalinya...Aku teringin berkenalan sebab...


dia seorang yang sangat humble and I like this kind of person...peramah, sopan, baik, xencem pon but sedap mata memandang, good leader, berbudi bahasa dan tegas...tiap kali dia jalan ..jumpa orang yang lebih tua darinya..dia kan beri salam dan tunduk sehabisnya..sangat bagus..dan aku semakin berani mendekatinya...
Nasib baik, aku ada berkenqlqn dengan seorang senior yang rapat plak ngan dia..so aku korek sume rahsia die..hahaha..dan makin lama , masa makin berlalu dan sampai masa..dia akn pergi tinggal kan aku..jadi aku beranikan diri...ku gagahkan tangan..mencoret satu baris ayat ini.."Saya suka cara awak"..dalam surat berwarna merah..hahaha..dan sampai juga ketangan nya...pada hari terakhir aku di sekolah itu..


Aku bingung..apakah reaksi dia? Namun biarlah..kerana aku bukannya suka sangat kat dia..namun aku hanya tertarik dengan sifatnya itu...yang jarang ada pada jantina lain...hahaha...
Dan sedang aku ketiduran,,aku terkejut dengan bunyi mesej..dan nombor yg tidak dikenali keluar....dan mesej itu seperti ini.."Salam, tQ give me that red letter"..aku yang tengah mamai pon..plik..surat ape la plak nie..dala 20 mnit jugak aku pending sebentar...barulah aku teringat akan surat itu..hahaha..dan bermulah kisah persahabatan kami di sini...




P/S: hehehe...semoga aku akan ketemu insan seperti dirinya lagi..and thanks jugak untu ***** sbb sudi berkawan ngan saya...:)


                               

No comments:

Post a Comment

maybe you wanna read this too

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...