sweet words for sweet person

.orang kata saya garang tapi saya rasa saya sweet sangat dan comeyl (perasan) jadi mari layari kisah hidup saya.


Friday, June 17, 2011

Hari Pertama Bertugas!

Salam, wahai semua pembaca..hari nie , um jap gi la nie, nak trun pergi bertugas..untuk pertama kali dalam sem 4 ini..nak jumpa platun-platun KESATRIA NEGARA..hahahaha..best nyer jap lagi ..boleh la nak buli budak..usha-usha budak..hahaha...dah satu sem athie jadi komander..macam sem lepas tak sempat and slalu sangat turun padang sebab busy sangat..tapi sem ini saya akan gunakan segala peluang yang ada untuk memperbaiki lagi kelemahan dan mengasah bakat saya sebagai komander...so..doakan saya nak pergi bertugas ye..so bye!!!

No comments:

Post a Comment

maybe you wanna read this too

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...