sweet words for sweet person

.orang kata saya garang tapi saya rasa saya sweet sangat dan comeyl (perasan) jadi mari layari kisah hidup saya.


Friday, May 20, 2011

Rasa kecewa yang melegakan :( yeke..??

Salam buat semua...hmm..entry kali ini agak sukar untuk saya luahkan sebab..ntahla..mungkin ada rasa kecewa yang menebal di dalam hati namun saya puas setelah tahu kebenarannya...mungkin kot..puas..
Bagaimana hendak saya mulakan kisah ini yang sudah terjadi lamanya namun baru kini kebenarannya jelas terpampang..saya sukar untuk meluahkan apa sebenarnya yang terbuku di hati..andai kata ada orang disisi saya sekarang ini..ingin saya menangis dan meraung-raung..bersamanya..hahahahaha..

Nak cerita ke tak nak..???huhhuhu..saya rasa..biarlah yang ini menjadi entry di minda saya sahaja...xnaklah cerita..mungkin apa yang berlaku hari ini ada hikmahnya..supaya aku tahu kebenaran yang amat pahit dan aku kan teruskan kehidupan...dengan lebih matang...
Aku akan berubah...!!! Semua manusia xbleh dipercayai..mungkin..namun masih ada yang boleh...ntahla..biarla ..aku akan buktikan pada dia yang aku akan jadi lebih baik dari dia...itu janji aku..!!

Peasana buat ***** ****:

Kau adalah kengan yang terindah buat aku..namun kau juga kengan terpahit buat aku..dan pada saat ini.. kau dah tak hidup dalam memori aku buat selamanya dan itu janji aku pada kau..slamat tinggal...***** ****...buat selama-lamanya....

No comments:

Post a Comment

maybe you wanna read this too

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...