sweet words for sweet person

.orang kata saya garang tapi saya rasa saya sweet sangat dan comeyl (perasan) jadi mari layari kisah hidup saya.


Monday, May 16, 2011

Korea and Malay :) Story for today...

Salam buat semua pembaca yang masih setia mengintip di ruangan athie ini..hari ni nak buat kelainan ckit..saya tulis entry saya dalam bahasa kore..OK!!!

KOREA
오늘은  숙모 돌봐야만 신생아,이 아기 아주 귀엽다 2.9 kg 무게와 저는 이런 딸을를 호출하기 때문에 토마토와 빨강 .. 아주 귀엽지만 강력한 평소 징징 .. 하하 그의 얼굴 둥근 토마토 유형 ... 신생아 소년, 모든 것들이  좋아! 이전, 점심 식사 , 너무 졸리, 너무 갑자기 훌쩍 .. 충격 침묵을 깨고 아주 내가 해냈어 ...하지만엄마 관심 새로운 태어난 아기 기권한다면 그것 매우 즐거운 경험이다 놀란 .. hahahahaha .. 감사합니다, 잠시 동안 잠자기  체험 ... 주셔서 감사합니다!  나가보고 싶어 ..


xpham ke..cuba bace perlahan-lahan...


oneul-eun nae sugmo dolbwa yaman sinsaeng-a ,i agi neun aju gwiyeobda 2.9 kg muge wa jeoneun ileon ttal-eul leul hochul hagi ttaemun-e tomato wa ppalgang .. aju gwiyeob jiman ganglyeoghan pyeongso jingjing .. haha geuui eolgul dung-geun tomato yuhyeong ... sinsaeng-a sonyeon , modeun geosdeul-i an joh-a ! ijeon , jeomsim sigsa hu , neomu jolli , neomu gabjagi huljjeog .. chung-gyeog ui chimmug eul kkaego aju naega haenaess-eo ... hajiman eomma ga gwansim gwa saeloun taeeonan agi leul gigwon handamyeon geugeos eun maeu jeulgeoun gyeongheom ida nollan .. hahahahaha ga .. gamsahabnida , jamsi dong-an jamjagi i cheheom ... jusyeoseo gamsahabnida! e naga bogo sip-eo ..


xpaham jugak..ok lah..nie dalam bahasa melayu...hahaha


Hari ini saya kena menjaga makcik saya dan juga baby yang baru lahir seberat 2.9 kg, baby ini sangat comel dan saya panggil bayi perempuan ini tomato sebab muka dia bulat macam tomato dan merah..comel sangat, tapi kuat merengek..hahahaha..biasalah budak baru lahir, semua benda tak kena! Tadi, selepas makan , ngantuk sangat, jadi tidurlah sebentar, tiba-tiba satu rengekan memecah kesunyian ..terkejut dan sangat kaget saya dibuatnya...tapi itulah pengalaman yang sangat menyeronokkan bila jaga ibu berpantang dan baby baru lahir..hahahahaha..terima kasih untuk pengalaman ini..!! sangat suka akannya..

2 comments:

maybe you wanna read this too

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...