sweet words for sweet person

.orang kata saya garang tapi saya rasa saya sweet sangat dan comeyl (perasan) jadi mari layari kisah hidup saya.


Saturday, December 1, 2012

Habislah aku...

Assalamualaikum..n very good day to all...hmm..so apa nak cerita hari ni...now saya kat rumah tgh lepak2 ngan family n i just did something bad to my cousin punya samsung tab...u know kan..bnda tu ade lock pattern..n saya accidently xthu die punye lock pattern tu so saya try smpai..hehehe..smpai...die block..hehehe..n skunk ni die mintak email n password yg cousin saya pon nyanyuk  n lupa ape kebenda. ..xthu nak tlong mcm mana..hmmm..so duk diam kat tepi n tgok die godam je..nasib cousin saya penyabar..kalau saya..dh blasah2 dah..hehehehe..k la suk pagi bru blik umah sewa..n then straight to my faculty for class..hmm..doakan la ye die dpt unlock tab die..

Ok..gudbye..salam

No comments:

Post a Comment

maybe you wanna read this too

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...