sweet words for sweet person

.orang kata saya garang tapi saya rasa saya sweet sangat dan comeyl (perasan) jadi mari layari kisah hidup saya.


Sunday, July 4, 2010

Jangan Tinggal Daku (vol 2)

Assalamualaikum..dan selamat sejahtera athie ucapkan..yang berbahagia pembaca2 sekalian..hahaha..maaflah atas kelewatan menyambung cerita bgi episod yang lepas..bukan ape athie nie bz orgnye.kalah mak datin..tgok name pun dah tau..fatin ala-ala datin gitu..hahaha..tapi ku gagahkan juga tangan ini tuk menaip aktiviti yg berlaku di mid valley..bile dh tak de tmpat karaoke..(tu la bru nak sumbangkan lau..xde rezeki)..kami ingin tunjukkan bakat yang laen pulak..seperti lari dalam guni ke,lempar cakera ke..tapi kebetulan kami berjumpa dengan satu permainan..baling bola kena pin..atau dikenali sebagai BOWLING..hahaha..best tau maen bnda ni ..mncabar minda dan juga kemahiran..hahaha..ni kali ke4 atau ke10 ntah..maen bnda nie..sbb yela bkan hebat sangat pon..so juz anggap bnda ni cobaan..hmm..mesti anda sume nak tau athie nie skor bape?(tau!!xde sape ksah..kan??)..nak bgtahu jgak..athie seri ngan kawan..ngan mata yang amat tinggi..kalu kat SPM nie..kire bagusla..81.hahaha..hebatkan..bkan sng pemain handalan mcm athie ni nak dpt markah mcm nie..wakaka..byak faktor2 laen yang menyumbang kearah tidak keskoran saya nie..antaranya..ade plak lelaki dtg bt survey ckit.hah..time tu mmg jmpa longkang je lar..ssh betul lar..hahaha..ade plak yg sebelah lane kami nie sume laki..mane tak ke juling buji mate athie nak fokus pada pin2 yg tersusun indah itu(padahal bdak laki sebelah ni lagi indah)..hahaha..tapi kalu dah hebat msti mng gak kan..so saya menang..the end..pada yang tak berjaya ..jgn sedih..jgn benci ngan saya..sbb mmg dah takdir kali ni..saya lah JUARA..
(nie markah saye..haha..atas tu yg last sekali..kwn saye pnyer)


hahaha..lpas tu.kami pun berpisah mengikut haluan hidup masing2..cik ijat,cik tiara,cik ct pulang ke puncak alam..nun jauh di hutan sana..n cik yaya n cik nazura..hilang dikesibukan orang ramai tuk membeli barang..dan haluan athie pulak..nek tren terkapai2 seorang diri pulang ke halaman rumah..begitulah kisah kami di satu hari yang penuh memori..semoga para pembaca terhibur dengan kisah ini..bye..salam!!

No comments:

Post a Comment

maybe you wanna read this too

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...