sweet words for sweet person

.orang kata saya garang tapi saya rasa saya sweet sangat dan comeyl (perasan) jadi mari layari kisah hidup saya.


Thursday, September 22, 2011

Aku masih tertanya !!

Assalamualaikum buat semua pembaca di luar sana.. hari ni sedang bosan membaca buku LAW...sebab besuk aku ada final paper untuk subjek ni..So, baik aku hilangkan bosan dengan mengupdate diri ini punya pandangan dan perasaan...Sekarang aku dah masuk universiti..aku dah nak tamat pon diploma..namun aku masih tertanya tanya apa aku nak jadi bila aku dah habis belajar sekarang..ada tak kaitan dengan kursus yang aku amik nie..hahaha..ntahla..aku pon runsing..sebab bila aku masih tak tahu nak buat ape..aku tak fokus dalam pelajaran..sesiapa yang diluar sana. bantu aku cari cahaya yang aku cari, jawapan yang aku pon tak tahu nak jawap apa. mmg aku ada cita2 tapi ntahlah.dulu nak jadi doktor tapi takut darah.hahaha, mungkin ada yang ingin memberi pandangan hmm.. thanks kerana sudi mendengar luahan hati ini..seriously I'm totally lost and still confuse.. really need help..!!!

No comments:

Post a Comment

maybe you wanna read this too

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...