sweet words for sweet person

.orang kata saya garang tapi saya rasa saya sweet sangat dan comeyl (perasan) jadi mari layari kisah hidup saya.


Friday, June 25, 2010

Mulakan Hidup Baru =)

Salam perkenalan buat semua..athie disini bukannya pertama kali..namun sebelum ini pernah jugak masuk blog..tapi athie rasa..macam kena buat baru jer..hahaha..sebelum tu athie nak kenalkan diri athie..nama saya semua orang dah tahu..panggilan manje pon rasenye sume dah tahu..so itu saje lah sesi perkenalan kita pada hari ini..hahaha..malas nak citer panjang so..hari ini..saya nak satu dunia tahu bahawa..saya cuba nak mulakan hidup baru!!!Nape ek?? Anda rasa kehidupan saya yang sebelum ni teruk ke..Tidak sama sekali..athie budak baik, tak jahat pun..cuma apabila diri meningkat dewasa..apa yang penting???bukan kerjasama tapi kematangan...or dalam omputeh kate..MATURE..

Cube tengok ckit muke athie yang comeyl ni..xmatang ke???? ala bukan tak matang..comel je..hahaha
Tapi mungkin athie akan cuba berubah dari satu yang lebih baik n positif..okey lar..hari dah nak menjelang subuh..isyak masih berlalu..athie nak masuk tido dulu..esuk nak keluar bersama teman2 SENSASI T6..okey wasalam..



                                         *masa nie cik athie tgh sedih sbb parents blik awal lpas grad!

1 comment:

  1. kalo ko mature,ajak kiteowg skali tau..
    tunjuk kiteowg jaln yg lurus...hahaha
    tak mau nkal2 lg yer..

    ReplyDelete

maybe you wanna read this too

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...